Pigem Ida-Euroopa pensionäridele meelepärane välisdisain on asendumas mõnevõrra sportlikuma kujustusega, meile proovida antud Octavia RS-il on kasutatud ka eriti julget värvilahendust. Seest on auto igati vääriline konkurent eelkõige teistele Volkswageni kontserni kuuluvatele sportlikele sõidukitele, olles kindlasti esirinnas paki- ja tagaistuja ruumi poolest.

Arvestades, et uue ajastu Škodad on alati jaganud platvormi autodega, mis justkui klassi jagu väiksemad, on see kaasa toonud mõnevõrra veidra visuaali. Meenutagem kasvõi pika vorstilati sarnast esimese ja teise põlve Superbi või esimese põlve Octaviat, millel kaugelt vaadates veidralt väike teljevahe.

Kolmanda põlve Octavial on proportsioonid igati paigas ja kuigi pole tegu teab mis moeröögatusega, ei saa selle välimusele ka oluliselt midagi ette heita. Vaata täpsemalt videost kui hea või halb viimase Octavia RS-iga sõita on!

Tehnilised andmed:

  • Mootor: R4, 1984 cm³ (bensiin) 162kW (220hj)
  • Pöördemoment: 350 Nm 1500–4000 p/min
  • Käigukast: kuuekäiguline robotkäigukast (DSG)
  • Tippkiirus: 245 km/h
  • Kiirendus 0-100 km/h: 6,9 sek
  • Kütusekulu(l/m/k): 8,1/5,4/6,4 l / 100 km

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena