Kahtlematult meenutab auto disainis midagi ka nõukogude autotööstuse GAZ M20 ehk Pobedat (toodeti 1946-1958), aga Hindustan Motorsi 1958. aastast tänaseni toodetud kultusauto Ambassador tugineb siiski lääne eeskujudele, nimelt on tegemist Briti auto Morris Oxfordi (Morris MO, toodeti alates 1948, selle kolmandat mudelit 1956-1959) edasiarendusega. Nimelt viidi 1957. aastal kogu kolmanda mudeli tootmine üle Indiasse ja anti autole ka uus nimi.

Alates sellest on Ambassadori peetudki puhtalt India autoks, mida näeb tänaseni arvukalt sealsetel teedel ja ka linnades on taksodeks enamasti just seda marki autod. Ambassadorist on küll terve rida järjestikuste uuendustega väljalaskeid, mida toodeti Kolkata (ehk Calcutta) lähistel Uttarparas asuvas Hindustan Motorsi tehases. Ka India uus peaminister Narendra Modi sõidab seni Ambassadoriga.

Ja kuigi auto pärinebki disainilt üle-üle-eelmiste autode põlvkonnast, ei saanud probleemiks mitte niivõrd vananenud välimus, kui vajadus süsinikuemissioone vähendada ja seega keelati 2011. aastast ka Ambassadoride müük. Täna teatas Hindustan Motors siis lõplikult, et Ambassadoride tootmine pannakse seisma.