25.04.2014, 15:30
PSA Peugeot-Citroen kahandab automudelite valikut peaaegu poole võrra
Euroopa suuruselt teine autotootja PSA Peugeot-Citroen vähendab oma mudelivalikut pea poole võrra ning muudab Citroeni DS-mudelid eraldi kaubamärgiks.
Ettevõtte tegevjuht Carlos Tavares avaldas uue plaani Back in the Race, mille eesmärk on muuta ettevõte taaskord tulutoovaks, vahendab WHATCAR?
Strateegia seisneb julmas mudeliarvu vähendamises, ehk senise 45 asemel jääb aastaks 2020 alles vaid 26.
Lisaks peaks aastaks 2022 kandma nime DS kuus sõidukit ning plaanitakse tugevdada kohalolekut väljaspool Euroopat.
Ettevõtte sõnul korraldatakse ümber müügiprotsessi ning säilitati eesmärk kolmekordistada müük Hiinasse aastaks 2020.
Samuti loodetakse kasumisse jõuda Venemaa ja Lõuna-Ameerika turgudel.