Euroopa autotööstus on nooti tabanud, tulles järjepanu välja uute, mänguliste, üksnes sõidurõõmuks loodud masinatega, kirjutab WHATCAR?

General Motors on Euroopas üsna edukalt turustanud oma "praktilisi" brände – Opelit ja Chevrolet'd (mis tõsi küll, mingil arusaamatul põhjusel oma "pillid" peagi kokku korjab).

Kuid äsjasel Genfi autonäitusel anti tormihoiatus ka Cadillacilt: "uuesti sündinud" sportsedaan, CTS on tulnud, et võidelda oma koha eest kiiretel ja kurvilistel teedel.

4,3 miljardit dollarit investeeringuid, tubli viisteist aastat sihipärast tööd – Kip Wasenko ja Simon Coxi Evoqist alanud revolutsioonil on aeg hakata tegema müügitulemust ning ameerikalikul luksuslikul sõidumõnul on aeg end Euroopas meelde tuletada.

Rõhutatult jõuline välisilme

Eelkäijast 127 mm pikema ja sentimeetri jagu (2911 mm) teljevahega CTS "ilme" on see, mis algusest peale paelub.

Saatanlik hüpnoos; kiskjalikult terava LEDiga pilk, mis pelutab ja kutsub ühtaegu; oma nurgelisuses ja sirgjoonelisuses kõneleb see jõust, kiirusest, paindlikkusest, võitmatusest.

Iseloomulikud, piki nina jooksvad, esiklaasiga pehme nurga all lõimuvad jooned meenutavad tõepoolest langevarjukupli tiivaprofiili; selgelt välja joonistunud "kulmukaar" libiseb mööda külgi aerodnünaamilistesse kaugustesse – kui oleks ka uputatud käepidemed, oleks pilt inseneri ja kunstniku harmoonilisest koostööst täiuslik.

Ja siis tuleb tagumik! Suur, kroomitud torudega, trapetsid, trapetsid, sirgjooned, paralleelid, mis ei kohtu kunagi. 18-tollised alumiiniumveljed ja sportrehvid on punktiks lausele, mis teatab: "Bravuur!"

Üldmulje: kandiline tilk! Kandiline, aerodünaamiline tilk! Sportlik, arvatavasti lihases, arvatavasti jõuline, ilmselgelt luksuslik rock'n'roll šikis ülikonnas. Ma ei tea, kas ma saan seda endale lubada, aga ma tahaksin!

Loe täisteksti saidil WHATCAR?

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena