"Võin oma kogemusest kinnitada, et Tallinnas elades ja töötades saab väga hästi hakkama ka lamellrehvidega – tallinlasena olen viimased kuus talve sõitnud lamellrehvidega ja kavatsen sõita ka edaspidi ning ma ei ole piiranud ega kavatse ka piirata talviseid sõite looduses," kommenteeris Vane Delfile.

Tallinna liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa rääkis reedel ajalehes Pealinn, et Tallinn soovib riigile teha ettepaneku kehtestada kohaliku maksuna naastrehvimaks ning pikemas perspektiivis üldse naastrehvid pealinnas keelustada.

Vane sõnul nõuaks taolise otsuse langetamine põhjalikku analüüsi nii õigusliku kui ka ohutuse ja majandusliku tasuvuse poolelt. Ta ei pea mõistlikuks, et sellise keelu saaks kehtestada vaid ühes omavalitsuses. "Kuidas inimesed, kes elavad teises omavalitsuses, aga töötavad selles omavalitsuses, peaksid siis käituma? Arvan, et sellist probleemi saab lahendada ainult üleriiklikult, mitte omavalitsuste kaupa," sõnas ta.

"Selge on see, et naastrehvid aitavad tublisti kaasa teede kulumisele. Kui suur on aga naastrehvide või rahanappusest tingitud mittepiisava säilitusremondi mõju, seda tuleks põhjalikumalt uurida. Samas, kui panna kaalukausile teede kulumine ja liiklejate ohutus, siis on viimane loomulikult tähtsaim."

Maanteeameti liikluskomisjonis oli naastrehvide võimalik keelustamine viimati põgusalt teemaks 2009. aastal. Selle tulemusena vähendati nende kasutamist poolteise kuu võrra ning kehtestati praeguseni kehtiv kord, mis lubab naastrehve kasutada ajavahemikul 15. oktoobrist kuni 31. märtsini, aga ka muul ajal, kui teeolud on talvised. Tänavu kevadel on neid lubatud kasutada aprilli lõpuni.