Paljud psühholoogilised uuringud näitavad siiski vastupidist ja ilmselt võib igaüks tunnistada, et on näiteks midagi ostnud lihtsalt hetketuju ajel, vahendab Novaator.

Meie valikuid on üllatavalt kerge mõjutada, näitas ajakirjas Nature Neuroscience ilmunud uurimus.

USA Austini Texase ülikooli psühholooge huvitas, kas inimeste eelistusi saab muuta mingite väliste tegurite nagu näiteks helide abil. Katseteks värvati hulk vabatahtlikke, kes ei tohtinud neli tundi enne eksperimendi algust midagi süüa.

Inimestele öeldi, et igaühel on kolm dollarit ja nad võivad seda raha kasutada, et hankida 60 maiustusest hulgast endale kõige meeldivama.

Loe täisteksti saidil Novaator.

Ülaloleval fotol: illustreerival eesmärgil fragment kultusfilmi "Being John Malkovich" (1999) promomaterjalist.