• Alustati toimiva i-hooldusvõrgu rajamisega
• Laienemine võib tuua kaasa i-mudelite müügi
• Ka esimene BMW i3 jõuab varsti Eestisse

Kristo Karilaid, United Motorsi impordijuht selgitab: “ Kolm aastat tehtud töö ja meie unistused on kandnud vilja, me hakkame elama i-maailmas seespool! Esimese sammuna koolitame välja mehaanikud, et nad i-kontseptsiooni masinaid läbi ja lõhki diagnoosida ja parandada oskaksid. Ettevõttelt nõuab see muudatus investeeringuid ning esialgu pole see kindlasti ka tulus tegevus, aga tarbijate keskkonnateadlikkuse tõustes on i-hooldusvõrgustiku olemasolu kindlaks turueeliseks.”

Ametliku BMW i-hoolduse juurde kuulub ka ühe BMW i3 omamine, Eestisse jõuab esimene i3 lähikuudel. Siis saab seda ka Eesti teedel ja oludes reaalselt proovida ning seeläbi olla paremini valmis BMW i mudelite teenindamiseks.

BMW on võtnud endale tähiste i1 kuni i8 õigused ja tulevikus on lisaks elektriauto i3-le ja pistikhübriidsportauto i8-le oodata veel uusigi i-mudeleid. Juba on teada, et tootja töötab pereauto i5 kontseptsiooniga, ehitades i3 platvormi suuremaks. Kogu i-seeria tootmine toimub taaskasutatavate energiaallikate abil ning toote elukaare lõpus taaskasutatakse kõik materjalid sajaprotsendiliselt.

Eesti kliendid tellivad täna oma i-d kas Saksamaalt või Rootsist. Rootsist tellides saab vajalikud toimingud mugavalt teha läbi United Motorsi, vaid arve tuleb tasuda otse tehasele, maaletooja on üksnes tehingu vahendaja rollis. Seni on ka kõik i-autode hooldused teostatud Rootsis.

“Kahjuks ei ole hetkel veel kindlat kuupäeva Eesti müügi alguse kohta, kuid töötame järjepidevalt selle nimel, et BMW i-autod ka meile müüki tuleksid. Eesti on lülitatud BMW i-müügivõrgu laienemise II etappi, mis tähendab seda, et kui BMW otsustab Euroopas i-mudelite müügivõrku laiendada, hõlmab see ka Eestit,” on Kristo Karilaid optimistlik.

BMW i3 esines edukalt ka viimasel Euroopa Aasta Auto valimisel, kus ta edestas teist tuntud elektriautot Tesla S ning saavutas igati väärika teise koha. Esikoht kuulus Peugeot 308-le.