Genfi autonäitus 2014: domineerivad väikeautod
Täna ajakirjanikele avatud Genfi autonäitus ei toonud kaasa suuremaid üllatusi: valdav enamus esitletud uudismudelitest olid ammu ette teada ning selliseid, mis võiks kroonida tulevikus Eesti müügitabelite tippe, on samuti üsna napilt.
• Domineerivad väikeautod
• Tõelisi üllatusi seekord napib
• Nii mõnedki huvitavad kontseptsioonid
Uuenenud Focus ja uus X-Trail
Kui vaadata neid mudeleid, mida eestlased meelsasti ostavad, siis sellest vaatenurgast tuleb kindlasti esile tõsta uuenenud Ford Focust. Eeskätt on muutunud auto esiosa, järgides uue Mondeo disainijoont.
Lisaks leiab Genfist mitmeid mudeliversioone, mida samuti pikisilma oodatakse. Näiteks äsja Euroopa Aasta Auto tiitliga pärjatud Peugeot 308 universaalversioon, mille pakiruumi mahutavus on tõeliselt muljetavaldav: 610 liitrit!
Samuti on oodatud uudis kahtlemata Škoda Octavia Scout, kõrgemast klassist uus MB C-klass, esimene BMW esiveoline auto 2. seeria Active Tourer jt.
Väikeautode domineerimine
Tõeliselt domineerivad tänavu Genfis aga väikeautod. Vaadates erinevate tootjate stende, siis võib laias laastus öelda nii: Volkswagen esitleb uuenenud Polot, Renault Twingot, Toyota Aygot jne. Sest suur osa väljapanekust moodustavadki just need autod.
Kui aga vaadata Eesti autoturgu, siis paraku ei ole ükski neist siiani rahva silmis väga suurt edu saavutanud.
„Kuumad“ luukpärad
Eksootilisemate autode austajatele leidub Genfis aga nii mõndagi põnevat: eeskätt uue Honda Civic Type-R-i kontseptsioon, kuid samuti ka Opel Astra baasil tehtud tõeline ringrajarakett Opel Astra Extreme.
Mõlema võimsuseks öeldakse olevat üle 300 hj, mis kerge kompaktklassi auto kohta on enam kui piisav. Samase kategooriasse võib liigitada ka Subaru WRX STI, Seat Leon Cupra, Peugeot 308 R jmt.
Põgusa ülevaate sellest, mida Genfi autonäitus tänavu endaga kaasa tõi, saad meie pildigaleriist!