• Uus turbomootor
• Parem siseruumi kvaliteet
• Mitmed „kiiksud“ on endiselt alles

Kuna algset mudelit on piisavalt tutvustatud, keskenduksin põhiliselt muudatustele tehnikas ja kvaliteedis. Mööda ei pääse ka mõningatest „kiiksudest“.

Kujundus

Duster näeb välja tunduvalt suurem, kui ta tegelikult on. Kujundajad, ehk peenema nimetusega disainerid, on selle auto kõvasti „õhku täis puhunud“. Mudeliuuenduse, ehk rahvusvahelises suhtlemiskeeles facelift’imisega on auto väljanägemist veidi kohendatud, nii väljast kui seest.

Minu subjektiivse maitse järgi on auto välimus seetõttu veidi parem saanud. Eriti auto esiosas. Kuid raskepärane on selle kujundus ikka, rõhutatult maasturlik. Kahjuks on raskepärasust veelgi lisanud kogukamad katusereelingud.

Testidest on selgunud, et kuigi Duster täismõõduline maastur ei ole, on see neliveolisena maastikul üllatavalt võimekas. Eriti diiselmootoriga. Seega edastavad auto välimus ja tegelik võimekus sama sõnumit.

Siseruumi kvaliteet

Sisemuses on muudatused suuremad ja enamuses paremuse poole. Sõitsin sellise autoga, millel eelviimane varustustase (Laureate), lisaks kiirushoidik ja valuveljed.