Ettevõtte OSVehicle mudeli Tabby nimetamine “autoks” võib küll olla kerge liialdus ning tõtt-öelda pole komplekteerimiseks kuluva tunni sisse arvestatud mitte-hädavajalike komponentide — uste, kerepaneelide ja tuuleklaasi — paigaldamist. Kuid kardilaadse elektriliikuriga on siiski juba võimalik ringi sõita, ehkki selle maanteekõlbulikkuse võivad liikluspolitseinikud või autoregistrikeskuse ametnikud hõlpsasti vaidlustada, vahendab Wired.

Edasiarendatud linnasõidukil Urban Tabby on aga baasmudeliga võrreldes juba nii vastupidav kere, et vähemalt Ühendkuningriigis on see hinnatud liikluskõlbulikuks.

OSVehicle võtab hetkel vastu tellimusi Tabby stardikomplektidele, kusjuures nii kahe- kui ka neljaistmelise miinimumkomplekti saab kätte juba 500 euroga. Kui liidate sellele “lisavarustuse” nagu akukomplekti (698 eurot), raaljuhtimisega elektrilise jõuülekandesüsteemi (ingl electric powertrain, 1520 eurot) ja istmed (80 eurot), oletegi vähem kui 3000 eurot maksva ja kuni 80 kilomeetrit tunnis liikuva elektrikäru omanik.

Linnaliikuri tellimisprotseduur paistab olevat üsna lihtne — klient ei pea tegema muud kui valima välja soovitud komponendid, mis toimetatakse talle koju kätte.

OSVehicle on juba ametis lisavarustuse valiku laiendamisega. Järgmiseks hakatakse pakkuma kolme eri võimsusega elektrimootoreid (4, 8 ja 15 kW), gaasi-elektri- hübriidajamit (125-kuupsentimeetrist mootorit kombinatsioonis 15-kilovatise mootoriga) ja isegi traditsioonilisi sisepõlemismootoreid kubatuuriga 50–250 kuupsentimeetrit.

Kuna sõiduk on avatud lähtekoodiga, on OSVehicle avanud ka veebifoorumid, mille kasutajad saavad ise teha uuendusettepanekuid, täiendada või parendada olemasolevaid konstruktsioone ning saata OSVehicle’i töörühmale katsetamiseks päris uusi ideekavandeid.