Hiljuti võis Forte kirjutada, kuidas Soomes on näha noorema kasutajaskonna eemaldumist Facebookist, seejärel avastati sama ka USA-s. Põhjuseks paistab olevat see, et Facebookis on lapsed ikka veel vanemate kontrolli all, seega otsivad nad väiksemaid, varjatumaid suhtlusvõrgustikke omavaheliseks suhtlemiseks. Aga see veel ei tähenda, et nad igaveseks Facebookile selja oleks keeranud.

Facebook on internetiajastu mõttes juba keskealine, kümne tegevusaastaga on ta tõmmanud küll rekordiliselt palju kasutajaid, aga paljudes riikides on kohalikud suhtlusvõrgustikud suutnud jõuliselt vastu hakata. Hiina pani ka administratiived kammitsad ette, sundides kohalikke internetikasutajaid valima pigem kohalike suhtlusvõrgustike kasuks.

Nüüd on aga Facebook otsimas ja leidmas uut turgu mobiiliseadmetes, kus Facebook on küll kindlal kohal, aga suhtlusäppide maailm elab pidevas muutumises.

Niisiis, viimastel andmetel on Facebookil aktiivseid kasutajaid 1,26 miljardit, iga päev 757 miljonit. Isegi Hiinas, kus Facebook ametlikult blokeeritud, on kasutajaid 95 miljonit. Libakontosid on Facebookis arvatavalt 83 miljonit.

Meeldib- ehk siis Like-nupule vajutatakse 4,5 miljardit korda päevas, sõnumeid saadetakse kümme miljardit päevas. Fotosid on Facebooki laetud juba 250 miljardit. Facebooki on talletatud kokku 300 petabaiti andmeid.

Teismelistel kasutajatel on keskmiselt 300 sõpra Facebookis, kusjuures 70 protsenti neist on võtnud sõprade hulka ka oma vanemaid. 15-34 aastastest inimestest on Facebookis 66 protsenti, üle 65-aastastest 45 protsenti.  Mehi on Facebooki kasutajate seas vaid 42 protsenti.

Oktoobrikuise seisuga arvestatakse erinevate suhtlusvõrgustike üleilmset turuosa järgmiselt:

Facebook 71,62
Twitter7,51
Pinterest7,48
StumbleUpon4,15
YouTube2,91
reddit2,68
Tumblr1,67
VKontakte1,09
Google+0,25
LinkedIn0,21
Odnoklassniki0,16

Facebook jõudis selle andmestiku põhjal 70 protsendi tasemele juba 2009. aasta lõpus ja on väheste kõikumistega suutnud samal tasemel püsida seega juba neli aastat. YouTube on järjest kaotamas turuosa, Twitteri ja ka Pinteresti tõus on selgelt peatunud. Aga see statistika ei paista kajastavat eriti Hiina suhtlusvõrgustike (Qzone 712 miljonit kasutajat, Sina Weibo 500 miljonit kasutajat, jne) tõusu.

Teised edetabelid loevad Facebooki turuosa küll ligi paarkümmend protsenti väiksemaks ja näiteks Dreamgrow kogutud statistika eelmise aasta juunist asetab YouTube'i teisele kohale 24 protsendilise turuosaga (kui külastatavust arvestada).

YouTube külastatavust küll samal moel arvestada ei saa, kui Facebooki (sest inimesed ei pea videote vaatamiseks ju sisse logima), aga ka YouTube'i kasutajate arvu loetakse miljardi peale.