Kui mõni vana nutiTV klient tahab teenuses midagi muuta (võtta uue paketi, muuta kanaleid), siis alates eilsest ei ole ta sunnitud selle jaoks üle minema Elioni uue nutiTV peale, mis on pälvinud palju kriitikat.

Need kliendid, kes on juba liitunud uue nutiTV-ga, saavad soovi korral 7. veebruarist tagasi minna vana nutiTV peale.

Elioni eraklientide üksuse juht Silver Soomre ütles, et uuele nutiTV-le on praeguseks üle läinud 20000 klienti ehk 13% kogu kliendibaasist. "Nendest on väga selgeid pretensioone esitanud ligi 90 klienti," ütles Soomre, aga see ei näita tema sõnul kindlasti kõikide klientide arvu, kes on näiteks klienditeenindajatele uue nutiTV osas rahulolematust väljendanud.

Soomre sõnul oli Elion liiga optimistlik uue nutiTV muudatuse suuruse osas, mis puudutas nii klientide harjumusi kui tehnilist taset.
"Muutus oli liiga suur, muudatus peab käima väiksemate sammudega," ütles ta. Kuigi kogu maailma teleteenuste trendid sarnanevad Elioni uuele nutiTV-le, pole Eesti kliendid valmis nii suuri muudatusi nii kiiresti tegema.

Soomre möönis, et vastuoluline oli ka uus pult, mida on liiga väheste nuppude tõttu kritiseeritud. Kui uue nutiTV kasutaja tahab tagasi minna vana nutiTV peale, võib ta uue puldi tuua tagasi Elioni poodi ja firma kompenseerib selle hinna.

Kuigi Elion jätab klientidele harjumuspärase vana nutiTV "ellu" määramata ajaks, töötatakse uue nutiTVga edasi ja tuuakse sellele uusi teenuseid. "Esiteks püüame kõik tehnilised probleemid ära lahendada," ütles Soomre. Edasi plaanib Elion tema sõnul hankida originaalseid Eesti telesaateid ja neid uues nutiTVs näidata.