Piloot oli vajutanud kogemata nupule, mis ühendas ta mikrofoni lennukisisese valjuhääldiga, samal ajal suhtles ta hoopis maapealse juhtimiskeskusega. See kõik toimus Põhja-Carolina õhuruumis Raleigh Durhami rahvusvahelisele lennuväljale (RDU) lähenemisel.

"Me oleme hädas, me kukume alla," paanitses piloot, samas kui lennuk hakkas ebatavalise nurga all laskuma, mõni hetk hiljem õnnestus siiski lennuk tasakaalustada ja maandada, kuigi hädamaandumise korras. Lennukiks oli Boeing 737.

"Kui piloot informeeris oma kavadest lennuki reisisaatjaid, vajutas ta kogemata PA-süsteemi nupule. Me tõesti kahetseme kõige selle segaduse eest, mida selline informatsiooniedastus tekitas," teatas lennufirma hiljem. Probleem oli kokpiti õhurõhus.

Lennuk oli teekonda alustanud Tampast, Floridast, kuid mõnisada kilomeetrit enne RDU lennujaama langes lennuk nina ees mitusada meetrit allapoole. Suur osa lennukireisijatest elas sel ajal üle juba tugevaid paanikahoogusid. Paljud hakkasid ka helistama omastele, kuigi sõnumid siiski ei läinud läbi.

"Lend nr 3426 koges hooldushäiret, kui nad olid laskumas RDU-le. Kapten teavitas eriolukorrast ja tõi lennuki 7,6 kilomeetri peale, kus häireolukord lahendati. Ülejäänud osa laskumisest oli normaalne, maandumine oli sündmustevaene, ja lennukit polnud vaja ka alarmsõidukitega vastu võtta," teatas juhtimiskeskus.

Boeing 737-lennukitega on juhtunud läbi aegade 72 katastroofi, kokku 175 miljonit lennu kohta, mis teeb sellest väidetavalt statistiliselt ühe kõige turvalisema lennukitüübi.