Holdeni viimsed päevad, ehk kuidas kauged omanikud Austraalia uhkusele lõpu teevad
Nelja aastaga on Holdeni töötajate arv vähenenud järjest ja detsembris on palgal veel vaid 2900 inimest, aga ometi näeb Austraalia valitsus nüüd tohutult vaeva, et neile uut tööd leida.
Isegi saja miljoni Austraalia dollari suurusest abirahast, mis aitaks Holdeni töötajatel uue elukutse selgeks õppida, ei piisa. Ametiühingud kuulutasid peaminister Tony Abbotti abipaketi lihtsalt solvanguks Holdeni töötajaile.
Austraalia autotööstus valmistub praegu üldse viimsepäeva saabumiseks, sest Ford sulgeb oma tehased seal 2016. ja General Motors siis 2017. aastal. Mullu toodeti rohelisel mandril 210 000 autot, rekordiks jääb 1970. aasta ligemale pool miljonit. Kui arvestada, et teised üleilmsed suurnimed on oma tehased Austraalias juba varem sulgenud, viimati Mitsubishi 2008. aastal, siis jääb ainsaks "kodumaiseks" autotootjaks Austraalias Toyota.