Kas Spotify on endiselt parim veebipõhine muusikateenus?
Sa oled juba kindlasti lugenud, et Spotify tasuta variant jõudis mobiilidele, kuigi selle kasutamiseks pead leppima vaheletükkivate reklaamide ja suvalises järjestuses lugudega.
Lisaks saime äsja teada, et Spotify teenus on alates detsembri keskpaigast kasutatav LG tänavu ilmunud Smart TV nutiteleritel.
Seda esialgu ainult 30 riigis, aga nende hulka kuuluvad ka Eesti-Leedu-Läti.
Pressiteatest võib välja lugeda, et LG Smart TV Spotify äpi kasutamine on esimesel kuul tasuta, mille järel "saavad premium-kasutajad võimaluse avastada ja nautida muusikat 9,99 euro eest kuus".
Kõik see tekitas küsimuse, kas Spotify on endiselt parim muusikateenus, mida võiks kasutada.
Muusikateenus on nautinud Euroopas marulist edu, sest tõsiseid konkurente pole olnud ja käigushoidjate suurim mure oli, kuidas tasuta kontode kasutajad tasuliste leeri meelitada.
Tänasel päeval on aga konkurente palju rohkem, isegi kui enamus neist ei pruugi eestimaalasele "uksi avada" (küll aga on käigus Euroopas üldiselt).
Techradari hiljutine ülevaade keskendus just Spotify tugevusele täna.
Selgub, et kuigi miinuseid jagub (eriti, mis puudutab arvutile mõeldud rakendust ning haldus- ja otsisüsteemi), võib Spotifyd endiselt pidada muusikastriimingu kunniks.
Tohutusuur lugude valik, mis tänu tugevale kaubamärgile täieneb jõudsas tempos, on see, mis muusikanautijad ligi meelitab.
Trumbiks ja eeliseks rivaalide ees kujuneb aga seotus sotsiaalmeediaga, mis ei kujune lihtsalt vähetoitvaks lisavõimaluseks, vaid seob muud plussid (nagu suur muusikavalik) kenasti kokku.
Seotus Facebookiga tähendab, et kasutaja võib vahele jätta uue profiili loomise ja kogukonna arendamise, sest kõik see on FB poolt juba olemas.
See jätab kasutaja hooleks ainult meeldiva osa: huvipakkuva muusika ja artiklite levitamine tuttavate seas, ning uue kraami avastamine tänu neile.
Kogukondlik tegevus on muusikateenustes alati tähtsal kohal olnud ning on toonud Spotifyle üldse parimat toetust ja reklaami, mida teenus koguda suudab.