Ta oleks justkui ristsugutis kõikvõimalikest motikatest, mida mangadest või anime-sarjadest leida, kuid Kawasaki J-kontsepti mootorratta idee teeb tulevikuvisioonist ühtaegu nii ebamugava kui ka absurdse. Ja siis lisatakse motika külge veel haisaba.

Massiivne kahepoolne tagaratas istumise all, kaks esiratast aga üksteisest lahus, ning motikajuht istub kahe hoova vahel, millega motikat juhtida. Võimekus kurvides rattaid kallutada paistab olevat juba tuleviku neljarattaliste kindel kohustus.

Koomiksimaailmale sobiv disain on olemas, samas pole ka Kawasakil veel selget ettekujutust, mis sellele tulevikumotikale jõudu peaks andma, vähemalt kontsepti kohaselt peaks ta olema elektrimotikas. Gigacell- aku, aga miks mitte siis juba lausa tuumareaktor juhi istumise alla panna?

See tulevikumotikas on liiga lai, et autoridade vahel manööverdada, samas ei saa selle motikaga ka midagi peale juhi ühest kohast teise toimetada.

Seevastu on huvitav tema kaks erinevat juhtimisasendit: kihutamisasendis laskub juht sportmotikate juhi asendisse, mugavusasend tõstab aga istme ja juhtimishoovad kõrgemale, nii, et ka sirge seljaga on võimalik sõita.

Wired siiski pole rahul, ei motika endaga, ega ka sellega, et selle nimeks pole suudetud välja mõelda muud, kui täht J. Aga eks see on juba iga inimese enda otsustada, milline motikas talle sobib ja milline mitte.