Ameerikas lõpeb meeletu hinnaga SMS-teenuste aeg
AT&T, Sprint'i ja T-Mobile'i otsuse (neljas suur operaator Verizon puksib väidevalt veel vastu) peamine eesmärk on võidelda cramming-uga, mis tähendab heausksetelt inimestel kõrge hinnaga teenustasude küsimist.
Eestis tuntakse nähtust nimega "perioodilised sisuteenused" all, mis esineb näiteks SMS mängu või teenuse kujul, mille ühekordselt tellimisel saadetakse inimesele iga nädal või kuu uus helin, horoskoop või muu SMS.
Iga SMS läheb maksma ebanormaalselt palju ja ainus viis arvete laekumine lõpetada on leida peenes kirjas juhend teenuse peatamiseks.
Eritariifsete SMSide (Premium Rate SMS) peal püsib mobiili nn sisuäri, milles müüakse helinaid ja muud virtuaalset kaupa. Äri suurus ulatus näiteks 2008 aastal üle maailma 35 miljardi dollarini.
Kui USA operaatorite otsusest võtavad eeskuju teisedki regioonid, võib see sisuärile korraliku põntsu panna, kuid vaevalt, et tarbijad seda väga taga nutaks.
GoMo News nendib irooniaga, et ilmselt meeldiks see mõte väga mõnele hääli püüdvale poliitikule, näiteks Euroopa Liidu digitaalvolinikule Neelie Kroesile, kes on rändlustasude kaotamisega populaarsust kogunud.