Facebooki andmetel näevad netis surfajad noid ikoone 7,5 miljonil saidil 22 miljardit korda päevas.

Kõik peaks seega korras olema? Vale. Sotsiaalvõrgustiku arendajad usuvad, et ka töötavaid lahendusi peaks vahel muutma, nii et like ja share saavad uue välimuse. See on mõlema puhul esimene disainimuutus üldse.

FB tootejuht Peter Yangi sõnul toimub muudatus üldise tänapäevastamise lipu all. Uuendus on nimelt optimeeritud kõrge resolutsiooniga ekraanidele. Kasutajad näevad uuendust juba lähinädalatel.

Peamine erinevus on kohe märgatav: like jäi pöidlast ilma. Selle asemele tekib sõna kõrvale Facebooki logo nagu allpool näete.

Foto: ekraanitõmmis

Pöial ilmub hoopis teise kohta, nimelt kastikesse nupu kohal, mis näitab, kui palju postitus või lehekülg poolehoidjaid kogus. Nagu allpool näha.

Foto: Facebook