• Uus jõuallikas 2-liitrine ja 4 silindriga
• Euro 6 nõuded täidetud
• Esimesena 60-seeria kapoti all

Eelmise kümnendi keskel oldi aga Volvo kontoris dilemma ees, mismoodi edasi minna. Polnud raske prognoosida, et peagi rakenduvad heitgaasinormid ja aina tõusvad kütusehinnad sunnivad autofirmasid varem või hiljem mootoriehitust reformima.

Drive-E

Nii astutigi 2007.a. esimesed sammud praegu Drive-E nime kandva jõuallikateperekonna väljatöötamisel. Tegelikult puudutas tulevikuplaan kogu Volvo tulevast mudeligammat, sest kokku lepiti ühtse, skaleeritava platvormi (SPA – Scaleable Platform Architecture) kasutuselevõtus kõigi margi suuremate mudelite juures.

Selleks, et vähendada kulusid ja keerukust ning lihtsustada disainerite tööd, aktsepteerib esiveoline SPA ainult üht tüüpi jõuallikat – 2-liitrist ja 4 silindriga. Konkurentsivõime säilitamiseks lisatakse loomulikult ülelaadimine. Sealjuures jagavad nii diisel kui ka bensiiniversioon enamikku detailidest (ka mootoriplokk on pea identne) ning toodetakse samal koosteliinil Rootsis Skövdes.

Uus “süda” ühildub ka tagateljele paigutatava elektrimootoriga, andes võimaluse nelikveoliste hübriidversioonide väljatoomiseks. Samuti tulevad kunagi etanooli ja CNG gaasiga töötavad masinad.

Niisiis kaovad Volvode kapoti alt tasapisi ajalukku kõik suurema töömahuga jõuallikad, kuid mudelitähised T5, T6 ja D5 jäävad alles. Veelgi enam, hoolimata töömahu vähenemisest on 2-liitrine mootor vastavas seades eelkäijast võimsamgi, samas kütusekulu arvelt kokku hoides.