Subaru Impreza: nüüdsest lihtsalt pereauto
Subaru Impreza seostub enamikele ikka sportliku ja võimsa nelikveolise autoga, millega paras talvisel jäärajal kiiremaid ringe teha või suisa ralliradu mõõta.
• Sümmeetriline nelikvedu ja boksermootor
• Soodsaima hinnaga Subaru Eestis
• Hind alates 18 400 eurost
Uus Impreza on täiesti teisest puust masin: tavaline viieukseline pereauto, millel lahedalt ruumi nii esi- kui tagaistmel ning mille kapoti all esialgu vaid üks mootoriversioon: 1,6-liitrine bokser, võimsusega 114 hj.
Senist sportlikku Imprezat asendab aga WRX STI, mis tuleval aastal uueneb päris põhjalikult.
Nelikveoline pereauto
Miks Subaru on otsustanud oma nimepoliitikat sedavõrd kardinaalselt muuta, teavad üksnes Subaru bossid ise ja pole meie asi nende otsust kritiseerida. On, nagu on. Fakt on aga see, et uue Impreza näol on tegemist ühega vähestest mõistliku hinnaga nelikveolistest kompaktautodest. Mida talle üldse selles segmendis on kõrvale pakkuda?
Volkswagen Golf 4 Motion, hinnaga alates 22 417 eurost? Või Audi A3 quattro, alates 28 250 eurost? Või hoopis Volvo V40 Cross Country AWD hinnaga alates 33 200 eurost? Ega ausalt öeldes väga enam selles autoklassis nelikveolisi meelde ei tulegi. Eriti veel sellise hinnaga, mis on Imprezal: alates 18 400 eurost!
Subaru fännile on uus Impreza muidugi tõeline komm, sest enam soodsamalt uut Subarut Eestis osta pole võimalik. Pärast seda, kui esiveoline Justy müügilistist maha võeti, on Impreza kõige odavam uus Subaru Eestis. Koos kõigega, mida Subaru ostja austab ja hindab: nelikvedu ja boksermootor, kolm aastat garantiid ja kolm esimest tasuta tehnohooldust, kvaliteet, imago jne, jne. Positiivseid argumente on küll ja enamgi veel.
Geenide poolest endiselt sportlik
Sõiduproov uue Imprezaga tõestab ilmekalt, et sportlikud geenid ei ole kadunud kusagile. Juhi ergonoomika, vedrustus, roolisüsteem jms, meenutavad igati WRX STI-d, mille vedrustuse seadistamise kallal nägi üksjagu vaeva omaaegne ralliäss Tommi Mäkinen.