PROOVISÕIT: Opel Insignia: uued mootorid ja Country Tourer
Veidi fantaseerides võib ette kujutada, mismoodi Opeli peakorteris pandi mõni aeg tagasi tähele, et nende lipulaev Insignia vajab veidi värskendust.
Kuigi teedel liikleb juba üle 600 000 esimese põlvkonna masina, ei maga ka konkurendid ja müügiedu hoidmine muutus järjest keerulisemaks. Nii oligi aeg küps esitleda uuendatud versiooni, mis käib ajaga kaasas nii nutividinate kui ka keskkonnasõbralikkuse osas.
• Välisdisainis kosmeetilised muudatused
• Intuitiivne uus infolustisüsteem
• Hind alates 21 168 €
Väljast üsna samasugune
Suures plaanis võib uuendused jagada kolme gruppi. Arusaadavalt peab kliente ligi meelitama eelkõige disainerite töö, aga ka ökonoomsemad ja võimsamad jõuallikad kuluvad marjaks ära. Samuti parandati oluliselt info- ja meelelahutussüsteemi kasutajaliidest.
Väliselt jäid Insignia muudatused küllalt kosmeetilisteks ja esmapilgul võib uue ning vana mudeli eristamine päris keeruline olla. Opel soovis auto kujundada auto visuaalselt laiemaks ning madalamaks, rõhutades selle sportlikkust. Nii ulatubki iluvõre esituledele lähemale kui varem ja hõbedased “tiivad” sellel koos suure firmaembleemiga nihkusid allapoole.
Tagantpoolt anti tuledele Cascadale omane kuju, mis pimedas peaks tekitama isikupärase valgusjoonise ja siingi nihutati ehisliistu laiemaks ning madalamale. Suures plaanis on aga auto eelkäijaga praktiliselt identne.
Suurem kasutusmugavus
Sõitjateruumis hakkavad tehtud parendused palju kiiremini silma. Uue mudeli puhul likvideeris Opel paljukirutud nupuuputuse ja keskkonsool muutus seetõttu selgemaks ning lihtsamini kasutatavaks. 8-tolline värviline puutekraan töötab koos käigukangi juurde paigutatud käekirjatuvastust võimaldava puuteplaadiga, lisaks saab süsteemi juhtida ka roolil asetsevate nuppude või häälkäskluste abil.
Iseenesest ei saa funktsionaalsuse osas süsteemile etteheiteid teha, ajastule kohaselt ühildub see internetiga ning Opel lubab aasta alguseks ka rakendustepoodi. Küll aga töötab kogu värk praegu ääretult aeglaselt.
Näiteks naviseadmel aadressi sisestades jõuab enne ekraani reageerimist vähemalt korra või paar mõelda, kas näpuvajutus ikka masinale kohale jõudis. Ilmselgelt on tegemist tarkvaralise probleemiga ning tootja kinnitusel käib selle kallal endiselt kibekiire arendustöö.