Eile alustas tegevust Grand Theft Auto Online ehk krimisaaga võrgupõhine laiendus, mida oodati vähemalt sama suure põnevusega.

Lisalõbu eest midagi lisaks maksma ei pea, küll aga pääsevad San Andrease kübermaailma seiklema ainult GTA5 ostjad.

Kuna tarbijateni olla jõudnud juba vähemalt 15 miljonit mängukoopiat, on ka Online'i-huviliste hulk siiski suur.

Nagu igas võrgupõhises mängus, jääb suurimaks küsimuseks tootjate valmidus ja võimekus tagada projektile ladus algus. Kas tehnilised probleemid on juba lahendatud? Kas serverid peavad koormusele vastu? Kas sisselogimisel või ka hiljem tekib mängu nautimisele mingeid takistusi?

Online'i igas sessioonis saab osaleda korraga kuni 16 inimest; PlayStation Networki või Xbox Live'i kaudu tuleb alustuseks alla laadida tühised 59 MB infot.

GTA Online'i massiivsus pole seega kaugeltki võrreldav MMOdega nagu World of WarCraft, aga miskipärast ei jõutud sujuva stardini ka siin.

Probleeme tekkis/tekib praktiliselt igas põhiaspektis – kasutajad ei saanud teenusele ligi, serverid ei pidanud koormusele vastu, tarkvaravead.

Tundub, et ka Rockstarile tuli suur tarbijahuvi üllatusena, sest tegelikult loodeti GTA 5 abil esimesed miljard dollarit kokku saada alles aasta lõpuks, mitte kolme ööpäevaga. Seega ei pidanud nende arvestuste kohaselt hetkel veel nii palju Online'i pürgijaid leiduma.

GTA5 ilmus PS3 ja Xbox 360 variandis 17. septembril, arvutivariandist pole ametlikult veel midagi kuulda. Seniste kogemuste põhjal võib ennustada, et arvutiomanikud ootavad konsoolitallujatest 8-9 kuud kauem.