MEDITSIINIPREEMIA: Jaapani ja Hiina teadlasterühmale, selle eest, et nad analüüsisid ooperikuulamise mõju südamesiirdamise üle elanud hiirtele. Töö avaldatud väljaandes Journal of Cardiothoracic Surgery, vol 7, nr 26, 23. märtsil 2012.

PSÜHHOLOOGIAPREEMIA: Prantsuse ja USA teadlasterühmale, selle eest, et nad avastasid: Inimesed, kes arvavad, et nad on purjus, arvavad ka, et nad on kütkestavad. Töö avaldatud väljaandes British Journal of Psychology, 15. mail 2012

ÜHENDATUD BIOLOOGIA- JA ASTRONOOMIAPREEMIA: Rootsi ja Lõuna-Aafrika teadlastele selle eest, et nad avastasid: Kui sitasitikad eksivad ära, siis nad orienteeruvad linnutee kuma järgi. Töö avaldatud väljaandes: Current Biology,  24. jaanuaril 2013

TURVALISUSINSENERITÖÖ PREEMIA:  Postuumselt Gustano Pizzole juba 1972. aastal patenteeritud leiutise eest, mis kukutaks lennukikaaperdajad läbi salajaste põrandaluukide, pistaks nad pakendisse, mis seejärel visataks lennukist langevarjudega maa peale, et politseil oleks kergem lennukikaaperdajaid vahistada.

FÜÜSIKAPREEMIA: Itaalia ja Vene teadlasterühmale selle eest,et nad avastasid: füüsiliselt paremas vormis inimesed oleks võimelised jooksma ka veepinnal, juhul kui veekogu asuks Kuu peal. Avaldatud väljaandes PLoS ONE, vol 7, nr 7, 2012.

KEEMIAPREEMIA: Jaapani teadlased said hakkama suure avastusega, et sibulate võime inimesi nutma panna on veelgi keerukam kui varem arvati. Ilmunud ajakirjas Nature juba 2002. aastal.

ARHEOLOOGIAPREEMIA: USA ja Kanada teadlastele, kelle eksperiment sisaldas keedetud karihiire allaneelamist, et seejärel juba ekskrementidest uurida, millised hiire luud inimese seedetraktis lahustusid ja millised mitte. Journal of Archaeological Science, vol 22, november 1995.

RAHUPREEMIA: Valgevene presidendile Aljaksandar Lukašenkale, et ta muutis plaksutamise ebaseaduslikuks ja seejärel lasi vahistada ühekäelise mehe plaksutamise eest.

TÕENÄOSUSPREEMIA: Briti ja Hollandi teadlastele, et nad avastasid kaks asja: 1. Mida kauem lehm on maas lamanud, seda tõenäolisemalt tõuseb ta uuesti püsti. 2. Pärast seda kui lehm on end jalule ajanud, võib kergesti ennustada millal ta jälle maha heidab. Applied Animal Behaviour Science, vol 124, nr 1-2, 2010.

AVALIKU TERVISE PREEMIA: Tai teadlastele, kes uurisid peeniseamputeerimiste laia levikut nende riigis ja jõudsid järeldusele, et sellist tegevust saab ainult soovitada, välja arvatud juhul kui mõni part on mehe peenisest tüki küljest hammustanud. American Journal of Surgery, 1983, nr 146.