Miks on Ford Rangeri tarneajad nii pikad?
Whatcar.ee lugeja Feliks tunneb muret oma saatusekaaslaste pärast, kes on soovinud osta uut Ford Rangerit, kuid paraku on autode ootejärjekord ulatunud juba üle aasta pikkuseks. „Mina ise sain oma auto küll kätte, kuid kes peale mind tellisid, on juba hambad risti tigedad ja ei taha sellest avalikult rääkida.“
• Ford Rangeri ootejärjekord üle aasta
• Põhjus autotehase tootmisprotsessis
• Fordi esindajad nö „kahe tule vahel“
Samuti ütleb Soe, et firmad, kes võtavad käsiraha, ei tee midagi selleks, et kliente rahustada ja et see probleem vaevab kliente juba üle aasta.
Fordi importöör Eestis on AS Info-Auto. Ettevõtte turundusdirektor Tiit Lillipuu nendib, et tõepoolest on tootjatehasest tulenevalt Ford Rangeri tarnetega probleeme, kuid nad on seda kõike pidevalt ka oma klientidele selgitanud ning lisas, et tegemist ei ole "käsiraha", vaid broneerimistasuga, mis on juriidilises mõttes sootuks teine nähtus.
„See tarneprobleem on nii meie, kui ka teiste riikide müügiosakondadale põhjustanud loendamatul hulgal halle juuksekarvu, kuid paraku ei ole Fordi importööridel ja edasimüüjatel mitte mingilgi moel võimalik tehase tootmisprotsessi ja logistikakorraldusse sekkuda.“
Lillipuu nendib, et kunagised nõukaaegsed „tarneloogikad“ täna kahjuks enam ei tööta. „Meil pole ka parima tahtmise juures võimalik toodangut nö "vahelt võtta" – a`la sõita kastitäie Vana Tallinna ja Tallinna kiludega tehase- või laoväravasse ja rääkida mõni asjapulk seal ära, et „vot meil Eestis on hulk kliente kannatust kaotamas, äkki ikka saaks kohe oma jao peale laadida?"