Seetõttu on pettumus suur, kui ustava abilise peab mõnel endast mitteoleneval põhjusel garantiiremonti viima. Eeldame, et siinkohal ei ole tegu kasutaja enda tekitatud füüsilise vigastuse ega tarkvaralise probleemiga, mille annab kiirelt lahendada, kirjutab Kahvel.ee.

Seoses sellega tekkis meil küsimus: kui viia garantiisse kallis nutitelefon, kas asenduseks antakse vana Nokia nuputelefon või midagi kaasaegsemat.

Pärast Eesti operaatorite esindajatega suhtlemist selgus, et kõigil on valikus piisavalt suur hulk asendustelefone või -seadmeid – kutsugu nad neid kuidas soovivad.

Kõikidel operaatoritel on asendustelefonideks pakkuda ka nutitelefone, kuid kuna paljud kliendid soovivad neid, võib tekkida olukordi, kus parasjagu on kõige vingemad seadmed juba välja antud.