• Koostööd teevad Toyota, Nissan, Honda ja Mitsubishi
• Kaetakse osa kuludest uute laadimisjaamade rajamisel
• Valitsus toetab ettevõtmist miljardi dollariga

Elektriautode müügi eduks on vajalik piisava laadimistaristu olemasolu, mistõttu teevad neli autotootjat koostööd laadimisjaamade arvu suurendamiseks. Kõik autotootjad annavad oma panuse laadimispunktide rajamise maksumusele, ettevõtmist toetab ka Jaapani valitsus.

Ühtlasi tehakse koostööd mugavate ning ligipääsetavate laadimispunktide rajamisel ka laadimisteenust pakuvate ettevõtetega, milles igalühel neljast autotootjast on oma osalus.

Jaapanis on praegu ligemale 1700 kiirlaadimispunkti ning üle 3000 tavalaadimispunkti, mis on arvestades riigi suurust väga väike arv. Autotootjad loodavad suurendada need numbrid vastavalt 4000 ja 8000 laadimispunktini.

Jaapani valitsus teatas, et toetab ettevõtmist läbi toetuste 1 miljardi dollariga. Aastaks 2020 loodab valitsus, et elektriautode osakaal uute autode müügist on 15-20 protsenti.