Et loodussäästliku ajavaimuga kaasas käia, kavatseb rahvusvaheline autospordiföderatsioon FIA (pr Federation Internationale de l'Automobile) käivitada võistlusklassi Vormel E.

Oma vedelkütusest toituvatele F1-sarja sugulastele välimuselt kahtlaselt sarnaste Vormel E klassi masinate võidusõidud hakkavad samuti toimuma üleilmaliselt.

Tänavaradu hakatakse läbima mitme riigi eri linnades. Tšempionaadil võistlevad kümme meeskonda; nagu F1-sarjaski, on igal meeskonnal kaks pilooti.

Elektriautode põhiprobleemiks on teadupärast laadimiste-vaheline lühike läbisõidumaa, mistõttu iga juht peab võidusõidu keskpaigas vahetama eelmise sõiduki täislaetud akuga värske masina vastu — mis tähendab, et boksipeatused kujunevad tõenäoliselt huvitavateks.

FIA osutusel suudavad sarja autod kiirendada saja kilomeetrini tunnis vähem kui kolme sekundiga, mistõttu pole esialgu veel põhjust uut tehnikaspordiala golfikärude võidusõidu pähe maha kanda.

Üks oluline erinevus fossiilkütusepõhiste vormelirallidega siiski on — müratase. Täiskiirusel Vormel E sarja auto teeb nimelt vähem lärmi kui linnaliinibuss.

Vormel E klassi võidusõitude sarja avalöök leiab aset 2014. a novembris Brasiilias; järgmise kaheksa kuu jooksul pärast seda toimub veel kaheksa võidusõitu. Esialgne kava näeb ette kaht võistlust USA-s — Miamis ja Los Angeleses.

Tõenäoliselt oleks elektriautode võiduajamiste radade servadesse mõistlik paigaldada barjäärid ning keelata lastel raja ääres mängimine, mitte nagu videolõigus ajal 1:12.