Osad arvutikasutajatest eelistasid näiteks ülipopulaarsele Gmailile just Yahoo! Maili, kuna see pakkus rohkem küberprivaatsust.

Arvata võib, et klientuur hakkab nüüdsest tasapisi hõrenema, sest Yahoo! uuendas tänasest (3. juunist) veidi kasutustingimusi.

Teenuse käigushoidjad omistasid endile õiguse hakata kõigi e-kirjade sisu läbi vaatama ja analüüsima (scan and analyze).

Ametlik põhjus on tõhustada seeläbi kaitset rämpskirjade ja pahavara vastu - mitteametlik, aga tähtsam põhjus on muidugi tõhustada võrgus reklaamide serveerimist.

Kasutaja võib küll valida sihitud reklaamidest loobumise, aga tema e-kirju vaadatakse läbi ja analüüsitakse ikka.

Eestlased on olnud vist rohkem Gmaili eelistajad, aga Yahoo! Maili siinsed kasutajad: teid on hoiatatud!

Mitte et teised (suured) tehnoloogiafirmad nagu Facebook või Google oleks tänapäeval kasutajainfo kogumisel vähem jultunud või aplad...