• Uus Euro-Leaf jõuab Eestisse
• Üle 100 tehnoloogilise uuenduse
• Hind koos toetusega alates 17 200 eurost

Selle peale võiks ju küsida: no ja siis? Kuid tegelikult just sellest tõsiasjast Leafi uuendused alguse saidki. Tema tootmise püstipanekul Sunderlandis ei hakatud lihtsalt Jaapanist vanu liine kohale tooma, vaid tootmise alustamisel arvestati ka sellega, mida annaks teha teisiti?

Kuidas olemasoleva lähtematerjali baasil muuta auto siinsele ostjale veelgi sõbralikumaks? Analüüsiti seniste Euroopa Leafi kasutajate kogemusi ja tähelepanekuid, timmiti autot natuke siit ja natuke sealt ning lõpptulemus saigi tublisti etem. Mis seal salata.

Alustagem hinnast. Uus Euro-Leaf tuleb ostjale kätte ca 1700 eurot soodsamalt! Päris priske kopikas, ehkki tegelikult ei ole auto ise otseselt odavamaks muutunud. Pigem laiendati mudelivalikut. Varem oli saadaval vaid üks versioon, kindla hinnaga - 36 900 eurot ja kui arvestada sellest maha ELMO, ehk elektromobiilsuse programmi toetus, jäi eraisikust ostja jaoks järgi 18 900 eurot (toetuse suurus on kuni 50% auto hinnast, kuid mitte üle 18 000 euro).

Uuel Euro-Leafil on juba kolm erinevat versiooni: Visia, Acenta ja Tekna, hindadega vastavalt 34 390, 37 200 ja 40 910 eurot. Seega maksab Visia meil nüüd koos toetusega ca 17 200 eurot, mis on kõige soodsam hinnapakkumine Leafi eest terves Euroopas. Kuid millest peab Visia ostja loobuma senise mudeliga võrreldes? Oli ju senine ainus Leaf enam-vähem sama varustusega, mis uuel Acental.

Õhksoojuspump autosse!

Esiteks ei ole auto sisemus enam hele nagu seni, vaid must (mis muide oli üks seniste kasutajate tähelepanekutest - hele sisu nõuab sagedast puhastamist).