02.04.2013, 18:30
Suzuki näitab Shanghais sedaani kontsepti
Kuigi Suzuki lahkus tulenevalt kehvast müügiedust Põhja-Ameerika turult, otsib Jaapani autotootja võimalusi on tegevust mujal veelgi laiendada.
• C-segmendi sedaan
• Sihtturuks Hiina
• Esmaesitlus aprilli lõpus
Nüüd avaldati kontsept Authentics, millega loodetakse püüda kliente Hiinas.
Ideeauto näol on tegu C-segmendi sedaaniga, mille suur teljevahe peaks olema vägagi hiinlastele meelepärane. Autotootja ise kirjeldab sedaani kui sportlik ja elegantne.
Kuigi fotodelt on raske öelda, tundub tegu olevat mitte väga eduka Kizashi uue tõlgendusega. Autotootja ise ei ole taolist väidet kinnitanud ega avaldanud, kas sedaani hakatakse müüma ka teistel turgudel.
Sedaani esmaesitlus toimub aprilli lõpus Shanghai autonäitusel.