Ettevõtte tegevjuhi Priit Tompi sõnul on erineva suuruse ja mustriga löökaugud vaieldamatult selle kevade kuumim trend. „Nagu ikka olema kipub, on ka see moeröögatus jõudnud pealinna enne ülejäänud Eestit. Tahame anda oma panuse, et ka ülejäänud riik saaks tunda tallinlaseks olemise võlusid,“ avas Tomp pakkumise tagamaid.

Ainult Cherry’s müügilolev komplekt sisaldab kirkat, šabloone populaaremate löökaukude mustritega, t-särki kirjaga „Välk ja pauk, on alles auk!“ ning kõike muud vajalikku, et isetekitatud teekahjustusi täiel rinnal nautida.

Šabloonide näol on tegemist juhtivate kunstnike interpretatsioonidega Tallinna kauneimatest teenkonarustest. Komplekt sisaldab teiste seas taieseid nagu „Telliskivi kevadkraater“, „Karm Tehnika “ ja „Kust kurat see nüüd tuli!?“.

Tänulik Cherry kasutaja Lehar leiab, et pole paremat aega poppide ja noortepäraste löökaukude tegemiseks, kui praegu. „Omal ajal ei saanud tamagotchi jaoks ajaks raha kokku, Gangnam Style’i magasin lihtsalt maha. Lõpuks ometi saan minagi osa ühest lustakast trendist – suur tänu Cherry’le, ma olen pisarateni liigutatud,“ sõnas värske komplektiomanik.

Komplekti saad soetada aadressil https://cherry.ee/komplekt-olen-ise-augumeister.

Cherry Media grupp opereerib e-kaubanduskeskkondi Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ja CityLife.lv Lätis ning Beta.lt ja Grupinis.lt Leedus. Cherry Media grupp tegutseb üheksas Baltikumi linnas ning on tööandjaks rohkem kui 200-le inimesele. Läinud aastal moodustas Cherry Media grupi müügikäive kolmes Balti riigis kokku 27,5 miljoni eurot.