Peugeot esitleb Genfi autonäitusel uut krossoverit 2008
Peugeot esitleb Genfi autonäitusel oma uudismudeleid, millest oluliseimaks võib kindlasti pidada Peugeot 2008 esmaesitlust, 208 väljapanekut ja ideeautot Onyx.
• Kokku esitletakse 31 autot
• Näitusel ka Onyx ideeauto
• Esitlusele tuleb ka HYbrid Air ja HYbrid FE tehnoloogia
Tehnoloogilistest ja keskkonnasäästlikest edusammudest annavad aimu diiselhübriid HYbrid4, 2008 HYbrid Air ja 208 HYbrid FE mudelid. Kokku on autotootjal väljas 31 autot, mis võtavad enda alla 2700 ruutmeetrit näitusepinda.
Veel Pariisi autonäitusel ideeautona väljas olnud krossover 2008 Concept on vahepeal arendatud seeriaautoks. 2008 on 4,14 meetri pikkune kompaktne ja mitmekülgne krossover, mis esimese mudelina saab oma kapoti alla üliökonoomse ja Euro6 nõuetele vastava uue põlvkonna 110 hobujõulise 3-silindrilise 1,2-liitrise otsesissepritsega turbo-bensiinimootori. Mootorivalikusse peaks jõuallikas jõudma 2014. aasta keskpaigas.
Ühtlasi demonstreerib Peugeot Genfis uut võistlusautot 208 R5, kogu 208 seeriat ning vaid kuu aega tagasi väljakuulutatud uut HYbrid Air tehnoloogiat ja koostöös Totaliga väljaarendatud ülimadala kütusekuluga HYbrid FE tehnoloogiat.
HYbrid Air tehnoloogia abil on eesmärk saavutada kütusekulu vaid 2 l/100 km. Uus 2008 on suurepäraselt sobiv mudel sellele uudsele jõuallikale, ühendades omavahel bensiinimootori ja suruõhu tehnoloogia, mis võetakse 2016. aastal kasutusele väike-ja väikekeskklassi segmendi sõiduautodel.
2008 HYbrid Air kombineerib omavahel kahte energiatüüpi, et saavutada parimat kasutegurit olenevalt olukorrast: pidurdamisel ja aeglustamisel taastatud energia tulemusena saadud suruõhk on abiks 3-silindrilisele bensiinimootorile või asendab seda kõige suurema energiakuluga faasides ehk paigaltvõtul ja kiirendades. HYbrid Air süsteem pakub kolme kasutusrežiimi : õhk (ZEV), bensiin ning kombineeritud režiim.
Genfis on kõikidele uudistamiseks populaarseks osutunud mudelist RCZ väljakasvanud ideeauto RCZ R, millel on 260-hobujõuline 1,6-liitrine THP bensiinimootor ja millest tõotab kujuneda Peugeot ajaloo võimsaim seeriamudel. Lisaks saavad külastajad lähemalt tutvuda superautoga Onyx, mis üllatab radikaalse musklis kere ja 20-tolliste velgedega. Süsinikkorpusele kinnitatud 600 hj 3-liitrine V8 HDi hübriidmootor asub taga keskel, käigukast on 6-käiguline järjestlülitusega ja veermiku juures on kasutatud Peugeot kogemusi ringrajalt.