Soomes on Daihatsusid müüdud 1968. aastast alates, kuigi väga suurt menu pole nad kunagi saavutanud. Eestis on erinevate firmade katsed Daihatsusid müüa lõppenud tavaliselt suurte kahjumitega. Ja nagu teab Saksa Auto Bild, olevat Toyota juba kaks aastat kaalunud, kas selle automargi juhe üldse seinast välja võtta.

Jeeni vahetuskurss on praegu kõrge, mis teeb Jaapani autode Euroopasse toomise üldse raskeks, ka Euroopa riikide maksupoliitika ajab pisikeste linnaautode, nagu Daihatsu Cuore ja Sirioni hinnad lakke, vahendab Ilta-Sanomat. Ka Saksa turul ei õnnestunud müüki suurendada ei mahuka Materia ega kolossaalse Copen-sporti abil. Jaapanis müüb Daihatsu aga enim kergeid Kei-autosid, mis tohivad olla kõige enam 3,39 meetrit pikad ja mille mootorite töömaht ei ületa 660 kuupsentimeetrit.

Soomes on müüdud eelmise aastakümne alguses Daihatsu YRV-e, mis põhinesid küll Toyota Yaris Versole. Uuemal ajal on Soomes müüdud aga Subaru Justyt, mis põhines omakorda Daihatsu Sirionile. Autoomanikel ei tohiks muret olla, sest varuosi turustatakse Euroopas edaspidigi.

Mõne aasta tagune Daihatsu Sirioni reklaam:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena