• Sõidab nagu Golf aga on oluliselt praktilisem
• Müügile jõuab märtsi keskpaigas
• Hinnad algavad 14 900 euro piirimailt

Välise kauniduse üle ei hakka ma igaks juhuks absoluutväärtusi kasutama, see on paljuski igaühe enda maitse küsimus, küll aga teen seda julge ja rahuliku südamega sisemise kauniduse osas. Sest tunnistan ausalt, uus Octavia oli just täpselt selline nagu ma arvasingi: vaimustav!

Mitte kehvem kui uus Golf

Ta ei vaimustanud mind seetõttu, et olen ise sõitnud aastaid esimese põlvkonna Octaviaga, vaid pigem seepärast, et olen alati olnud vaimustuses Volkswagen Golfist. Juba alates sellest, kui oma esimese auto – Soomest toodud esimese põlvkonna Golfi – 1990ndate alguses üles putitasin.

Golfi suurepärane juhitavus, kõikide detailide perfektne koostöö ilma liigse välise „pling-plingita“, see on minu jaoks olnud alati täpselt sama sümpaatne nähtus, kui tark ja intelligentne inimene, kes ei hoople igal võimalikul hetkel teiste ees oma teadmistega. Ta teab ise kes ta on ja ta ei vaja pidevat eputamist.

Loomulikult olen ma vaimustunud ka viimasest, seitsmenda põlvkonna Golfist. Ja kui kujutada nüüd ette täpselt sama heade sõiduomadustega autot, mis on oluliselt praktilisem, ruumikam ja samas soodsam, siis kuidas saaks see mind külmaks jätta?

Hinnateemat ei oska täna küll väga täpsemalt kommenteerida, sest lõplikku hinnakirja veel ei ole. Kuid selge on see, et hinnakirja alumine ots saab olema jupp maad allpool Golfi alghinnast (15 984 eurot). Eeldatavalt koguni umbes 1000 euro jagu, mis selles segmendis on päris suur raha.