Probleemiks on ennekõike see, et hääletult sõitva elektriauto lähenemisest pole midagi kuulda ja seega on oht, et inimesed võiksid nende alla jääda, mõnevõrra suurem.

Ja nüüd tegi USA riiklik maanteeliikluse turvalisuse amet (NHTSA) ettepaneku, et elektri- ja hübriidautodele pandaks kohustus mingisugustki müra toota, eriti kui nad sõidavad aeglasemalt kui 18 miili tunnis (ehk siis 29 km/h), vahendab Boston Globe. 

Nende ettepanek vajab küll veel mitmeid kinnitusi enne kui seaduse jõu saab, aga väidetavalt säästetaks sedasi aastas 35 inimelu ja suudetaks ära hoida 2800 vigastust.

Teine ametkond, kellele uued elektriautod muret teevad, on USA rahvuslik tuletõrjeassotsiatsioon (NFPA), mis on oma liikmetele koostanud erijuhendi kuidas liiklusõnnetuste kohtades lekkivate akude ja elektriseadmetega toime tulla.

Samas on tähele pandud, et kui kokkupõrgete korral bensiiniautod süttivad põlema, siis elektriautode puhul selline oht on tunduvalt väiksem. Tuletõrje jaoks põhiline oht on akudest lekkiv hape.

Ameerikalik elektriautode revolutsioon: