Hiinast on saanud unistusteturg enamikule maailma autotootjatest, samas on selgelt näha, et osa riigi maanteedevõrgustik pole sellise autodeuputuse jaoks mõeldud ja suurlinnades on autodeuputuse vähendamiseks ehitatud hiigelristmikud tekitanud hoopis probleeme juurde. Nagu Hiina enda eksperdid kinnitavad, on kehva liikluskorralduse põhjuseks see, et parteiliselt ametisse määratud bürokraadid langetavad otsuseid kohalike oludega isegi tutvumata. Viie miljoni autoga Pekingis kehtestati eelmisel aastal ka kvoot - aastas nõustuvad võimud registreerima vaid 240 000 uut autot.

Peking, linn, kus tuletõrjelegi keegi teed ei anna:
Liiklus käib pigem isevoolu teed:
Ja maailma pikim liiklusummik kanti rekorditeraamatusse Pekingi lähistel 2010. aastal: inimesed istusid 12 päeva ummikutes, suutes edasi liikuda vaid üks kuni kolm kilomeetrit päevas, sest Pekingit varustavad kivisöekoormad ummistasid tee:
Peatee mõiste on ilmselt tundmatu:
Pole ka ime, et selliste tulevikuvisioonideni jõuti: