• Ruumikas kabiin ja pakiruum
• 3-silindriline baasmootor
• Hind algab 11 500 eurost

Loogiliselt võttes peaks nüüd järgnema 309, kuid uue odava sedaani tarvis võeti kasutusele hoopis märgis 301.

Tuleb välja, et edaspidi hakkavadki kõik Peugeot’ mudelitähised lõppema numbritega 1 või 8, kusjuures 1-ga tähistatakse soodsama hinnaga säästuversioone ning 8-ga veidi nõudlikumale kliendile suunatud tooteid. Topeltnull jääb tähistama kõrgemaid sõidukeid.

Vihjeid maksumusele jagub

Võiks ju arvata, et uudismudel on 508 “väiksem vend”. Paraku teeks selline võrdlus eelmisel aastal Eesti Aasta Auto tiitli saanud Peugeot’ lipulaevale selgelt liiga. Paralleele võib tõmmata vaid disainiga, kvaliteedilt ja komplektatsioonilt mängivad nimetatud sõidukid absoluutselt erinevates liigades.

Juba esimesel kokkupuutel pakiruumiga jäi silma igasuguse polsterduse puudumine luugil, plastikust katte leiab vaid sulgemiseks kasutatavast õnarusest. Paraku irdus seegi detail kohe esimesel kasutamisel küljest. Õnneks ükski kinnituskõrv katki ei läinud ja nii sain selle oma pesasse tagasi pressida.

Kabiinis pakub kõrgeim – Allure – tase musti läikpindu ning viimistlus silma ei riiva. Siiski võib aimata, et baasmudeliga asjad nii roosilised pole. Uste ning armatuurlaua katted on kivikõvad, istmed lihtsakoelised ning näidikuteplokk minimalistlik. Viimane mõjub oma lihtsuses tegelikult isegi positiivselt, sest tähelepanu keskendub vaid spido- ning tahhomeetrile.

Ruumiime

See-eest pakub 301 täiesti arulagedalt palju ruumi nii peadele kui jalgadele. Ausõna, mitmeski klassi võrra suuremas autos ei ole tagaistujail ligilähedaseltki sama lahedat äraolemist. Lisades juurde 640-liitrise pakiruumi, saamegi mahutavuse etaloni – Škoda Superbi – pisut vähendatud variandi. Loe pikemalt WhatCar?-ist

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena