News Corp., üks maailma mõjukamaid meediakontserne on jätkuvalt raskustes, kuna Rupert Murdochi meetodid meediat juhtida pole just kõige edukamad olnud. Kaks aastat tagasi käivitas Murdoch suure saluudiga uue väljaande, spetsiaalselt iPadidel ilmuva ajalehe The Daily. Tundus, et uute tehnoloogiate revolutsiooni ajastul on paberlehed jäämas minevikku ja tulevik pidi olema väljaandel, mis toimikski juba uues meediaruumis.
Murdoch oli pumbanud sellesse projekti ka 30 miljonit dollarit aastas, ning uus väljaanne pandi käima veebruaris 2011. Algselt oli ta loetav vaid Apple'i iPadides, hiljem laiendati teda ka kättesaadavaks Amazoni, Kindle Fire'i ja Google'i vidinates, teatab CNN.
Kriitikud tõid kohe välja, et see uudisprojekt omab juurdepääsu vaid väga piiratud lugejaskonnale - ehk siis tahvelarvutite omanikele. Ometi võeti lehe palgale koguni sada inimest, Murdoch kuulutas ka, et see on "julge eksperiment."
Nüüd siis ilmnes, et see oli nurjunud eksperiment. Tipphetkel oli The Dailyl olnud enam kui sada tuhat maksvat klienti USA-s ja Austraalias. The Daily viimane number ilmub 15. detsembril.
USA turul konkureeriv väljaanne Huffington Post käivitas oma iPadi-lehe tänavu, kuid juba viienda numbri järel oli sunnitud väljaande tasuta leheks muutma.