Proovisõit. Renault Clio IV: sümpaatne, kuid pisikeste miinustega väikeauto
Hoolimata asjaolust, et Renault Clio III põlvkond võitis 2006.a. Euroopa Aasta Auto tiitli, oli tegelikult aeg põhjalikuks mudeliuuenduseks ammugi küps.
• Tootmises vaid viieukselisena • Palju isikupäraseid disainivõimalusi • Hind alates 9 990 eurot
Vahepealsete aastate uudismudelid mitmetelt konkurentidelt kippusid nii disainilt kui ka tehnilisest küljest Clio’le “kohta kätte näitama”. Septembrikuises Pariisis esitleski Renault IV põlvkonna autot, seda nii luukpära kui universaalina, kirsiks tordil ka 2013.a. esimeses pooles autosalongidesse jõudev sportlik Clio R.S.
Alati viis ust
Nagu mainitud, jõuab Clio IV tänavatele vaid 5-ukselises versioonis ning erinevalt paljudest konkurentidest ei kavatse Renault seda kunagi 3-ukselisena tootma hakatagi. Oma teguviisi põhjendamiseks toob autotootja näite testist, kus inimestele tänavalt näidati uut mudelit, pärides hiljem, mitme uksega auto oli. Väidetavalt arvanud enamik vastanutest, et Clio’l polnudki tagumisi uksi.
Seega leidis Renault, et visuaalse efekti saavutamiseks piisab disainilahendustest. Kusjuures see kehtib ka järgmise aasta algul lisanduva Clio R.S. kohta, mis peaks saama 200 Hj jõuallika ning hakkama konkurentsi pakkuma eelkõige Peugeot 208 GTI-le. Kupee asemel räägitakse aga hoopis universaalkerega R.S.-st.