Sportlikkuse läbimurde eeskihutajaks on uhiuus Ford Mustang, mille jaoks oleks see esimene müük Austraalias kümneaastase pausi järel. Autole laenatakse disainielemente radikaalselt Ford Evoselt, ja varustatud on ta neljasilindrilise mootoriga. 

Esmalt, sel aastal nähti Austraalias tõelisi järjekordi ostjatest, kes tahtsid soetada Hyunday Velosteri sportautosid. Seejärel võtsid staarauto staatuse üle Subaru BRZ ja Toyota 86, kes on elustanud klassikalise taskukohase tagaveoga kupee ja sundinud teisigi sama järgi tegema.

Austraalias on juba tellitud nii palju BRZ-e, et järjekord ulatub 2013. aasta novembrini. Ja Subaru näeb tõsiselt vaeva, et toodang nõudlusele järele jõuaks.

Samas kinnitavad nad, et nad toodavad meelega vähem kui tellimust on, mis annab neile võimaluse hinnaga mängida. "Meie filosoofiaks on omada mitte ühte BRZ-i vähem kui nõudlus on, vaid kahte autot vähem kui nõudlus on."

Ka Jaguar Australia teatab, et nende uuel F-tüüpi kabrioletil on juba 900 tellijat, mis on oluliselt rohkem kui suudeti müüa varasemat Austraalia maanteehitti Range Rover Evoquet. Jaguar valmistab ette juba ka hübriid-superautot, mis tahab konkureerida Porsche, Ferrari ja McLareni superautodega. Samas nentisid Jaguari esindajad siiski, et selliste superautode müügiedu ei pruugi olla kõige parem.