2012. aasta Automechanika Trade Fair autonäitusel esitletud GTÜ 2013.a kasutatud autode raport põhineb rohkem kui viiel miljonil ülevaatusel, mis viidi läbi umbes 240 erineva automudeli peal viimase kahe aasta jooksul. Opel Insignia sai kõige rohkem punkte igas kategoorias.

“On meeldiv teada, et Opel Insignia on juba teist aastat järjest juhtiv kasutatud keskklassiauto. Ja seda mitte ainult 1 – 3 aasta vanuste autode kategoorias, vaid ka 4 – 5 aastaste keskklassiautode seas. Selle mudeli suurepärane teostus ja kvaliteet tulid ülevaatuste ajal tõepoolest ilmsiks ja tagasid Insigniale oma klassis kindla võidu,” ütles GTÜ tegevdirektor Rainer de Biasi.

Opel Insignia: laias valikus üliökonoomseid keskklassiautosid

Tipptasemel Opel Insignia on saadaval kolme keretüübiga, millest igaühel on kümme manuaal- või automaatkäigukastiga mootoriversiooni. Pakutakse ka intelligentse neliveoga versioone, mis lisaks tavapärastele funktsioonidele edastavad erinevat pöördemomenti ka üksikute rataste vahel, suurendades oluliselt sõiduturvalisust.

Insignia näol esitleb Opel keskklassi kõige ökonoomsemat bensiinimootoriga autot. 1,4 Turbo ecoFLEX võimsuseks on 103 kW/140 hj, kütusekuluks vaid 5,7 l/100 km ja CO2 saasteks 134 g/km.

Diiselmootorite valik pakub üliökonoomset 2,0 CDTI ecoFLEX mootorit võimsusega 118 kW/160 hj (4,3 l/100 km, 114 g/km CO2) ja muljetavaldavat Insignia BiTurbo’t. Topeltturboga diiselmootori võimsuseks on 195 hj ja pöördemomendiks 400 Nm, millest 80 protsenti on saadaval juba 1200 pöörde juures. Kütusekuluks on 4,9 l/km ja CO2 saasteks vaid 129 g/km.

Ja see ei ole veel kõik. Lisaks on Insignial koht ka alternatiivkütustega sõidukite seas. 1,4 Turbo LPG (vedelgaas) ecoFLEX on ainus sellise mootoriga keskklassiauto. Bensiinimootoriga mudeliga võrreldes on kulutused kütusele 40 protsenti madalamad. CO2 saaste on kõigest 124 g/km ja 100 km peale kulub vaid 7,6 liitrit vedelgaasi. Liiter vedelgaasi maksab umbes 77 eurosenti ja Saksamaal on ligi 6500 vedelgaasi müüvat tanklat (Euroopas kokku 35000).