Uus Astra perekond: rohkem variante, mootoreid ja kõrgtehnoloogiat
Stiilne välis- ja sisekujundus rõhutab kogu autoperekonna sportlikkust ja tehnilist täiust. Uue sedaani, viieukselise luukpära, Sports Tourer-universaali ja kolmeukselise GTC-kupee ning tema jõulisema OPC-versiooniga on Astra perekond nüüd täiuslik.
Püüdlusi pakkuda saksa insenerikunsti emotsiomaalsemaid teostusi kompaktklassi tihedas konkurentsis toetab uus ülimoodne mootor, mis hakkab suurendama Astra juba niigi laia võimsuste spektrit katvat jõuallikate valikut. Tellimusi saab juba esitada ka uuele Astra OPC-le, mille otsesissepritse ja turbolaaduriga 2,0-liitrine bensiinimootor tõotab juhile palju sõidurõõmu. Võimsusega 206 kW/280 hj ja 400-njuutonmeetrise maksimaalse pöördemomendiga on Astra OPC mitte ainult kõigi aegade võimsaim Astra, vaid 200 Nm liitri kohta teeb temast ka pöördemomendi kuninga kompaktautode klassis. Ta on ka kõigi aegade kiireim Astra – sportkupee tippkiirus on 250 km/h ja 100 km/h saavutatakse paigalstardist 6,0 sekundiga.
Kõigi aegade kiireimat diisel-Astrat saab tellida alates sügisest. Uus 2,0-liitrine BiTurbo CDTI-mootor võimsusega 143 kW/195 hj ja muljetavaldava pöördemomendiga 400 Nm on tuntud juba Insignialt, nüüd võetakse ülimoodne kahe järjestikuse turbo ja kahe vahejahutiga mootoritehnoloogia kasutusele ka Astra perekonnas. Viieukselisel luukpäral, Sports Toureril ja GTC-l lubab kahe koos töötava turbolaaduri olemasolu saavutada eeskujuliku dünaamika koos madala kütusekuluga. Need kolm kerevarianti moodustavad võimsate diiselmudelite valiku, millel pole kompaktklassis võrdset.
Opel teatab ka muudatustest olemasoleva, turbolaaduriga 1,4-liitrise (võimsus 103kW/140 hj) bensiinimootori juures. Mootorile lisatud overboost-funktsioon tõstab sõiduki pöördemomenti lühiajaliselt 10% võrra (200 asemel 220 Nm), mis on näiteks möödasõidul väga kasulik.