Põnev ajalugu: tehnoloogiafirma, millel õnnestus ära kasutada kõik maailmas toodetud CD-plaadid
America Online pakkus 1990ndatel usinalt ja näiliselt igal mõeldaval viisil oma tarkvaraga CD-plaate, kirjutab How-to Geek.
Neid topiti postkastidesse, ajakirjade vahele ning jagati isegi müügikohtades - arvutisalongidest väikeste nurgapoodideni välja.
Sellega seoses tekkiski 1998. a paariks nädalaks olukord, kus AOL tarbis ära 100% CD-plaatide toodangust kogu maailmas. Neid kasutati tarkvarapaketi AOL 4.0 massiivseks levituskampaaniaks.
Sarnaseid olukordi tuli ette ka varem, näiteks selline, kus pool värskest globaalsest CD-toodangust kandis AOLi logo ning järjekordne ligimeelitatud uus kasutaja logis sisse keskmiselt iga 6 sekundi järel.
Muuseas, kui inimesed kaebasid CDde saamise üle, kuigi neil juba oli AOLi konto, küsis firma tippjuht Steve Case vastu: "Kas teil pole sõpra, kellele seda anda?" Andekas!
Lugege ka Forte varasemat lugu, millega AOL on veel silma paistnud (link lõpus).
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!