Naiste lemmikuks osutus Mini (46,2% ostjatest naised), Nissan oli teine (45,7%) ja Kia kolmas (45,6%). Meeste esikolmikut domineerisid eksootilised autod. Suurima meesklientide osalusega autotootjateks osutusid Ferrari (92,5% ostjatest mehed), mille järgnesid Bentley (83,4%) ja Maserati (82,8%).

Uuringu kohaselt selgus, et naised soovivad autot hinnaga kuni 25 000 dollarit, mehed on valmis rohkem kulutama. Kui naised keskendusid väiksematele ja ökonoomsematele autodele, siis mehed kaldusid rohkem eksootiliste autode või maasturite poole.

Meeste Top20 automargi seas oli 12 luksus- või eksootilist automarki, ülejäänud moodustasid maasturid ja väikeveokid. Naised eelistavad välismaist, sest 16 20-st eelistatud automargist tulid üle ookeani.

Enimmüüdud meesklientide osalusega autoks oli Porsche 911. Naised eelistasid Volvo S40-t, mille omandanud klientidest olid 57,9% naised.