02.04.2012, 09:49
Kiirtoidu tarbimise ja depressiooni vahel on seos
FOTO:
Hispaania Gran Canaria Las Palmase ja Granada ülikooli teadlased kinnitasid oma viimase uurimusega, et kaubanduslike valmis pagarimaiuste (saiakesed, sõõrikud jne) ja kiirtoidu (hamburgerid, kuumad viinerisaiad, pitsa) söömine on seotud depressiooniga. Nimelt on sagedastel kiir- ja valmistoodete tarbijatel 51% suurem tõenäosus depressiooni kujunemiseks.
Uurimuse kohaselt on kõige rohkem kiirtoitu ja saiakesi tarbivad inimesed suurema tõenäosusega vallalised, kehaliselt vähem aktiivsed ja halbade toitumisharjumustega, vahendab ERR Teadus.
Siia hulka kuulub vähene puuviljade, pähklite, kala, juurviljade ja oliiviõli tarbimine. Lisaks iseloomustab siia gruppi kuuluvaid inimesi sagedamini suitsetamine ja rohkem kui 45-tunnised töönädalad.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!