Amazon.com on tüdinemas väheglamuursest netipoendusest
Ja oh seda irooniat: paljudele n-ö füüsiliselt eksisteerivatele poodidele koha kätte näidanud firma plaanib nüüd ise reaalseid müügikohti avada, kirjutab Goodereader.
See juhtub kõlakate kohaselt juba õige pea, lähikuudel. Esimene äripunkt avab uksed ettevõtte kodulinnas Seattle'is USAs, pakkudes peamiselt nende eksklusiivtooteid nagu raamatud, e-lugejad, tahvelarvutid, pluss muidugi neile saadavalolevad aksessuaarid.
Siht on muidugi konkurentidel kannul püsida, eesotsas Apple'i ja Barnes & Noble'iga. Tänane elu, sealhulgas šoppamine, on muidgi üha digikesksem, aga endast lugu pidav tehnikatootja vajab klantsitud esindust reaalses maailmas. Palju läikivat pinda ja kena disainiga vidinaid selle keskel on ju glamuurne!
Veel kord glamuurist rääkides: Amazon.com ei plaanivat reaalseid poode liiga suureks kasvatada, vaid eelistab just butiigilikumat lähenemist - valitud kaup valitud maksevõimega seltskonnale, kui saate aru, mida nad öelda tahavad!
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!