Tegemist on vähemasti ideeauto kujul pistikust laetava hübriidiga, mil kuus istet, pikkust 6 mm alla 5 meetri, laiust 1990 mm ning kõrgust aga vaid 1373 mm. Kogu kontsept paistab kahtlaselt Mercedes-Benzi R-klassi moodi välja, vähemalt üldise vaimu mõttes, miinus see Mercedese matsakus, mõistagi. HX1 on peen ja peenike ning maadligi, otsekui universaalkerege Lamborghini!

Ajamina pruugitakse Peugeot' Hybrid4 tehnoloogiat, mis tähendab 2,2-liitrilist 201 hj Hdi diiselmootorit esirattaid vedamas, tagatelge pööritab aga 95 hj elektrimootor. Nii et kokku tervelt 296 hj, mis ei teeks Lamborghinilegi tõesõna häbi. Peaaegu. Kusjuures puhtelektriliselt suudab see efektne kaunitar, kui see kunagi näituselavalt reaalsesse ellu alla astuma peaks, veereda kuni 30 km, olles sealjuures siis puhtalt tagaveoline.

Tuuletakistustegur on vaid 0,28, keskmine kütusekulu arvestuslikult 3,2 l/100 km ning süsihappegaasi pääst vaid 83 g/km. Ent täiesti ebatavalisel kombel pole HX1 juures niivõrd olulised need numbrid, kui just auto välimus. Selliste Peugeot'dega, vähemalt sellisel põhimõttelisel moel loodutega peame harjuma hakkama. Ja teeme seda meeleldi!

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!