Konkreetselt on tegemist Škoda Octavia vRS mudeliga, koguni selle Bonneville'i eriversiooniga, mis pidurdamiseks langevari taga, mõned aerodünaamikat parandavad muudatused jne. Ent peamiselt on insenerid tegelenud sellega, kuidas seeriamootorist tervelt 600 hj kätte saada. Just viimane tagaski Ocatviale pelakirjas nimetatud üüratu tippkiiruse, mis teistele turbolaetud 2-liitristele veel mõneks ajaks kättesaamatuks jääb.

Rekord püstitati juba reedel, 19. augustil Bonneville'i soolaväljadel USAs ning Škoda meeskond oli iseäranis õnnelik, sest esialgu seati eesmärgiks purustada vaid 300 km/h piir. Garreti turbo (ning võistlusautokütuse) abil jäi aga ootamatult ka 350 km/h selja taha maha.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena