Hea küll, hüperauto LF-A on ka viimaste aastate uudis, ent seda igaüks ikka ei soeta. GS on ka suuruselt tähtsaim mudel, sest IS on pigem kahele inimesele, kel aeg-ajalt veel paar reisijat peal, LS aga tüüpidele, kes peaasjalikult ise just seal tagaistmel reisivad. Kuigi uus GS, olles sellega sõitnud, võin väita, on tagant enneolematult ruumikas, sobides samuti mõnel juhul sohvriautoks. Samuti on selle sõidudünaamikat eelkäijaga võrreldes nõnda palju parandatud, et parandamisest ei saagi rääkida: see on uuesti sündinud. Mitte päris BMW, veidi mugavam, ent mitte lodev nagu eelkäija ehk tänane GS.

Ka välimuses ja sisekujunduses on edasiminek revolutsiooniline. Eks seetõttu otsustati autot ka esitleda ürituse Pebble Beach Concours d'Elegance raames. Kadunud on ka mikrolaineahju ajanäitajat meenutav vilkuva kooloniga roheline elektronkell keskkonsoolilt. Mootorivalikus on 2,5, 3,5 ja 3,5 hübriidajamiga agregaadid ning vajadusel pööravad ka tagumised rattad, tagades erilise kurvikindluse. Publiku ette astub uus GS septembri keskel Frankfurdi autoshowl. Milline see auto aga tegelikult on, kuidas see sõidab ja tundub, loe täisnahka mässitud eelseeriamudeliga tehtud TESTILOOST. Galeriist näed autot juba varjamatuna.

Vaata ka esitlusklippi, kus uus GS päris tigeda kalana paistab!

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena