11.07.2011, 17:02
Peugeot lõi diiselelektrilisel kikivarvukil mittemaasturi 508 RXH
FOTO:
Autoasjanduses lähevad asjad aina keerulisemaks just jõuallikate ning energia kombineerimise mõttes. 508 RXH on värskeim Peugeot, sisuliselt veidi kõrgema kliirensiga universaalkerega 508, Peugeot' lipulaevast enesest praktilisem, kuna passib suurepäraselt halbadele teedele. Näiteks Eesti teedele. Ning 508 RXH on ka nelikveoline: esirattaid käitab tavaline 165 hj 2.0 HDi diisel, tagumistega aitab aga mudast välja või mäesti üles vajadusel käivituv 37 hj elektrimootor.
Kombineeritud keskmine kütusekulu on nõnna 4,2 l/100 km, teatab Peugeot. Keskmine süsihappegaasi pääst aga vaid 109 g/km, mis on nende nö. mittemaasturite ehk veidi kõrgendatud kliirensiga, kübekene kontsakingadel või kikivarvukile tõusnud autode klassis enneolematu keskkonnasõbralikkus. Tagatipuks annab autoga sõita ka puhtelektriliselt, mis on linnatingimustes iseäranis tore.
Väliselt paistavad kasvu suurenemise kõrval silma ka püstiste LED-tulukeste kimbud 508 RXH esibamperi alanurkades. Autot saab näha sügisesel Frankfurdi autoshowl ning kauplustesse peaks see jõudma juba järgmisel aasta jooksul.
Vaata ka sellest videost, milline on Peugeot´ lipulaev 508 sedaanina!
Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!